7 Haziran 2013 Cuma

Seyfi Doğanay & Eda Doğanay Sen Geleydin Şarkı Sözü

Seyfi Doğanay ve Eda Doğanay Sen Geleydin Şarkı Sözleri

Eda Doğanay
Kaç gün oldu gözüm yolda bekledim ki sen gelesin
Yaralıyam yaram derin istedim ki sen gelesin
Yaralıyam yaram derin bekledim ki sen gelesin

Seyfi Doğanay
Sen geleydin sen bileydin sen göreydin ahımı
Ben yanmazdım zalım beni sevseydin bu canımı

Eda Doğanay
Sen geleydin lele sen bileydin lele sen göreydin halımı
Ben yanmazdım zalım ben ölmezdim hayın gelip sarsaydın bu canımı

Seyfi Doğanay
Hasret yetti bu canıma çıkıp gelse yanıma
Hasret yetti yilmayanblog.blogspot
Eşim dostum geldi ama istedim ki sen gelesin
Eşim dostum geldi ama istedim ki sen gelesin

Eda Doğanay
Sen geleydin lele sen bileydin lele sen göreydin halımı
Ben yanmazdım zalım ben ölmezdim hayın gelip sarsaydın bu canımı

Beraber söylüyorlar
Sen geleydin lele sen bileydin lele sen göreydin halımı
Ben yanmazdım zalım ben ölmezdim hayın gelip sarsaydın bu canımı

İbrahim Dizlek
İnsan kaç kez ölür
İnsan kaç kez yaralanır bu hayatta
İnsan kaç defa darda kalır bu alemde
Bu dar günümde bu zor günümde
İstedim ki sen gelesin yar
Gelipte bu halımı göresin
Elimi tutasın sevdiğim diyesin
İstedim ki sen gelesin

Söz müzik : İbrahim Dizlek

Dipnot
Bu söz 8 haziran 2013 cumartesi Bulunduğu kategori : Şarkı Sözü - Paylaştığım şarkı sözlerini arama butonundan yada RSS sistemini kullanaraktan takip edebilirsiniz 
seyfi doğanay sen geleydin sözleri, eda doğanay sen geleydin şarkı sözü, eda doğanay sözleri, seyfi doğanay şarkı sözleri,

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder